انواع چاپ استیکر کدامند؟



چاپ استیکر در انواع مختلفی در شرکت چاپ خانه طراحان سام تولید می شود که به شرح زیر می باشد:


وینیل یا چاپ استیکر شیری که به وینیل زمینه سفید هم معروف است به دلیل دارا بودن زمینه سفید، نور را از خود عبور نمی‌دهد و سطح و فضای پشتی آن معلوم نیست. از جنس پی‌وی‌سی (pvc) است و در دو نوع مات و براق تولید می‌شود. استیکر شیری همراه با پوشش لمینت گرم و سرد بر روی سطح آن، دوام و پایداری بالایی برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی دارد و مانند انواعِ دیگر استیکر، ضد رطوبت است. 


چاپ استیکر شبرنگ در کلیه مکان‌هایی که نور کم است و یا کاربری زیادی در شب دارند استفاده می‌شوند؛ مکان‌هایی مثل سطح بدنه خودروها و ماشین‌های سنگین، تابلوها و علائم راهنمایی رانندگی در خیابان‌ها و جاده‌ها، فضاهای باز نمایشگاهی، ماشین‌آلات و معابر معادن و بسیاری مکان‌های دیگر.


وینیل یا چاپ استیکر شیشه ای نور را از خود عبور می دهد، این نوع استیکر برای تبلیغات بک لایت و لایت باکس که نور را از پشت میگیرند هم کاملا مناسب است. همچنین نوع خاص استیکر شیشه ای به نام استیکر حروفی وجود دارد که در آن، متن یا طرح موردنظر از روی سطح وینیل به وسیله برش کاتر پلاتر بریده شده و بعد از برداشتن دیگر قسمت های وینیل بر روی سطح مورد نظر باقی می ماند.


چاپ استیکر مش بر روی انواع سطوح شیشه ای و غیر شیشه ای در فضاهای خارجی و داخلی از جمله: شیشه نمای ‏ساختمان ها، فضاهای نمایشگاهی، شیشه ویترین مغازه ها، سطوح بیرونی وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و اتوبوس جهت انواع ‏تبلیغات قابل استفاده است.‏ 

Comments