استیکرهای تبلیغاتی چند نوع هستند؟

 

استیکرهای تبلیغاتی

صنعت چاپ از قبل تا کنون از نظر متریال و دستگاه های مورد استعمال ترقی قابل توجهی نموده است . یک کدام از مورد های پیشرفتش که اکنون در مصارف تبلیغاتی به شدت مورد دقت و محبوبیت قرار گرفته , چاپ استیکر است . به دنبال توضیحاتی را در این سمت ارائه خوا هیم بخشید .

 

اولی سوالی که پیش میاید این است که استیکر و چاپ استیکر چه میباشد . استیکر ها متریالی از متاع PVC باریک می‌باشند که پشتشان موقعیت چسبناکی دارااست و به همین ترتیب بر روی سطح های متفاوت می چسبند .

 

استیکر ها را با دستگاه های توسعه یافته ای چاپ می نمایند به گونه ای که استمرار و کیفیت قابل قبولی داشته باشند . از این دسته چاپ برای مصارف گوناگونی , از شغل های دکوری و دکوراسیونی گرفته تا تبلیغات توسعه یافته موسسات بزرگ به کار گیری می نمایند . استیکر ها را به دو صورت درخشان و کدر چاپ می نمایند و دارنده دو گونه کلی شیشه ای و شیری میباشند .

 

چاپ استیکر شیشه ای : درین گونه چاپ تصویر از هر دو طرف قابل رویت است و بر روی شیشه های فروشگاه های متعدد قابلیت و امکان به کارگیری داراست .

چاپ استیکر شیری : این ها یک رو و دارنده مسئله سپید می باشند , و نسبت به جور شیشه ای دارنده محبوبیت و کاربرد بیشتری میباشند .

مزایای چاپ استیکر

 

در حالتی که در گزینش چاپ استیکر مردد می باشید , در اینجا ما اشاره ای به مزایای آن‌ها می‌کنیم :

 

قابلیت و امکان شستشو دارا‌هستند .

هزینه شان زیاد تحت است .

بر روی اشکال گوناگون سطح های مثل چوب , آینه , فریزر , گچ و دیگر سطح ها با فرآورده های متفاوت امکان نصب دارا‌هستند .

طریق نصبشان معمولی و راحت است .

نیز در فضای داخلی و نیز در فضای فرنگی کاربرد دارا‌هستند .

در صورت استعمال از لایه لمینت سرد بر روی استیکر , دوامشان ارتقاء مییابد .

چاپ استیکر با سرعت بالایی انجام می شود .

قابلیت و امکان چاپ در گونه های مقدار ها و به صورت توصیه مشتری را داراست .

در قبال پارگی مقاوم است .

 

کاربرد چاپ استیکر

 

استیکر ها دارنده کاربرد های فراوانی می باشند که ما آنها‌را به یک‌سری مدل طبقه بندی کرده ایم :

 

این جور استیکر ها را همان طور که از اسمشان معلوم است جهت تزئین و زیبایی بعضا مکان ها مورد به کار گیری قرار می دهند . شما میتوانید از استیکر های تزیینی دیواری برای خوشگل سازی فضای داخلی خانه و یا این که کمپانی و سازمان خودتان به کار گیری نمایید . این استیکر های امکان ساخت در اشکال طرح ها و میزان های شمارا دارا هستند .

تبلیغات بخش مهمی از بازاریابی و برندینگ یک شرکت و کمپانی را در بر میگیرد . استیکر های تبلیغاتی را می توان نیز در فضاهای داخلی و نیز در فضاهای فرنگی مورد به کارگیری قرار بخشید . این جور استیکر ها طرح ها و تصاویری از تولیدات و مارک کمپانی شما‌را در بر می‌گیرند و آنها را به زیبایی و شفافی به دیگر افراد معرفی و می نشاناسند . این استیکر ها را بر روی گونه های سطح ها , مثل تراز اتوموبیل ها , اتوبوس ها , کف و دیواره های مغازه ها و دکان ها متعدد نصب می نمایند .

 

این مدل از استیکر ها علاوه بر اینکه جنبه تبلیغاتی دارا‌هستند و نقششان بازاریابی و تبلیغات برای برندتان است , جنبه زیبایی هم دارا‌هستند .

استیکر سه بعدی

 

استیکر ها را می شود به نوعی کیفیت عالی با کیفیت چاپ کرد که سه بعدی به حیث برسند . بعضا جوهر های مورد استعمال در دستگاه های چاپ استیکر از کیفیت فوق العاده ای بر خوردارند و می توان آنها را برای چاپ استیکر های سه بعدی مورد استعمال قرار بخشید .

استیکر لایت باکس

 

از سایر کاربرد های استیکر ها می شود به چاپ آنان بر روی تابلو های لایت باکس اشاره نمود .

صنعت چاپ

 

چاپ وینیل

Comments